I was interviewed on a Russian-owned television station - PINAC News
Connect
To Top

I was interviewed on a Russian-owned television station

Yesterday afternoon I received an email from a reporter in Washington DC asking me if I would be interested in being interviewed on a channel called RT, which was formerly known as Russia Today.

They even had a studio in Miami, which made it easier.

They wanted to talk to me about t




Yesterday afternoon I received an email from a reporter in Washington DC asking me if I would be interested in being interviewed on a channel called RT, which was formerly known as Russia Today.

They even had a studio in Miami, which made it easier.

They wanted to talk to me about the Anthony Graber case, which is picking up steam. Look for a piece on it in an upcoming Washington Post article for which I was also interviewed.

RT is owned by the Russian government and broadcast in several languages throughout the world on satellite TV. You can check out the segment in the above video (yeah yeah, I know I have to polish up my TV interviewing style).

More in PINAC News